Skip to main content
Nettsider lages ofte for å imponere de som betaler for den.I realiteten ender de opp med å gjøre opplevelsen grusom, kundene irriterte, og på toppen av alt klarer de ikke en gang fortelle hva firmaet faktisk gjør.
Nettsiden din må være effektiv, med informerende tekst og et design som gjør bruken av de så effektiv som mulig.

Nettsider må bygges for hastighet

Ingen orker å vente på en treg side. Det finnes uendelig med steder å gå på nettet, og det vet kundene dine så altfor godt. Du har noen få sekunder til å gi de et godt inntrykk, og brukes de på å laste inn siden din har du allerede tapt. Siden din må være designet for rask nedlastning, med optimalisert innhold, men serverne du har sidene på spiller også en stor rolle.

Mobilvennlig

Du leser antageligvis dette på en mobil, og det samme gjør kundene dine. Dette burde egentlig ikke være et tema lenger, men det er faktisk ikke en selvfølge at nettsider er tilpasset bruk på alle mulige skjermer. Siden må ikke bare krympes litt for å få plass på en mobilskjerm, men hele designet må bygges rundt å kunne være fleksibelt nok til at det ser bra ut overalt.

Brukeropplevensen

Kunder avskrekkes av en dårlig eller utdatert nettside, og brukeropplevelsen er ekstremt viktig for at de skal ta kontakt. Det er vanskelig for kunder å skille kvaliteten på nettsidene og det firmaet leverer.
De fleste er veldig godt vant til moderne webdesign, og de blir fort misfornøyde om du ikke henger med i svingene. Et design som oppleves gammeldags eller vanskelig å bruke vil de raskt forlate. Og klarer de finne ut hva du faktisk gjør? En moderne og oppdatert side viser at firmaet ditt er i drift og klar til å levere.

Nettsider Google finner

Det hjelper lite med gode og brukervennlige nettsider om kundene dine ikke finner deg. Med rett innhold, og registrering hos søkemotorene vil du raskt stige på rankingen og få trafikk inn til deg.